Øg din virksomheds blikfang med profilbeklædning

Øg din virksomheds blikfang med profilbeklædning

25. februar 2018 0 Af Redaktionen

Med en firmauniform kan man let synliggøre sig som virksomhed og effektivt skabe blikfang over for kunder, samarbejdspartnere og andre udefrakommende personer. Det skaber ligeledes et sammenhold blandt alle på arbejdspladsen, og det tilbagelader et udtryk af professionalisme.

Arbejdstøj er ikke alt, der behøver have logo på sig, men også beklædning som sportstøj og andet tilbehør som fx kasketter, sportstasker og huer kan have trykt et logo af virksomhedens navn, symbol eller slogan. Det vil øge virksomhedens blikfang og kendskab i forbindelse med fx messer, møder og konferencer, til foredrag og andre situationer, hvor der er samlet en større befolkning.

Det kunne eksempelvis være i det lokale fitnesscenter, hvor en medarbejder bærer en T-shirt med et tryk på ryggen af virksomhedens navn. Ubevidst observerer andre folk navnet, og på den måde gør man reklame på en enkel, billig og diskret måde.

Medarbejdergoder kan betale sig
Reklame og markedsføring er dyrt nu om dage, men med profilbeklædning kan man slå to fluer med et smæk, når man først og fremmest vælger at yde god medarbejderpleje med gratis sportstasker eller sportstøj med logotryk, og samtidig bliver der gjort reklame for virksomheden.

Andre måder at synliggøre sig på

I forbindelse med møder, messer og konferencer er der samtidig andre måder at skabe blikfang og reklame på. Det behøver ikke koste mange penge, og med ganske få midler kan det være med til at skabe et godt indtryk og relation til det pågældende firma.

Vandflasker med tryk af brandets navn, bolsjer og nøgleringe er små merchandise, der kan vise sig indirekte at have en indflydelse på slutbrugeren. Det er først og fremmest en god service at overrække gratis vandflasker, chokolade eller bolsjer til kunderne på en messe eller til deltagerne ved et stort foredrag. Samtidig bliver kunderne også bevidste om virksomheden, når de på reklamesøjler, busser eller på tv ser virksomhedens navn, efter en god behandling og service på fx en konference eller et tæt møde ved et foredrag.