Rengør din virksomheds facade og fremstå overskudsagtig

0

For virksomheder gælder det hele tiden om at fremstå så godt som muligt, således så mange mennesker som muligt bliver interesseret i at bruge penge på det, som I nu engang tilbyder. Et klassisk eksempel er, hvis du tager på en messe. Her vil der stå en masse virksomheder, som alle sammen forsøger alt, hvad de kan, på at se søde og venlige ud, således, at det er dem, som I vælger at gå over til. ”At fremstå god udadtil” er en tvetydig sætning. Det kan forstås helt konkret, men det kan også forstås, som, at man som virksomhed hele tiden skal sørge for at have styr på sit grej – og det er svært. Et godt eksempel er vinduespudsning. Det er noget, som bare skal gøres, selvom, at det ikke er noget, som I som virksomhed vil kunne se et positivt resultat af på kort sigt. Til gengæld kan det være, at det på lang sigt vil være en meget god ide at have en flot facade på ens kontor. Det kunne måske resultere i, at forbipasserende mennesker fik lyst til at undersøge, hvem I er og, hvad I tilbyder, og hvis I er rigtigt heldige, kunne de måske også have lyst til at købe noget. Få skinnende ruder med professionel vinduespudsning.

I må bare acceptere det

Som virksomhed – især hvis man er en nystartet en af slagsen – kan det være vildt frustrerende at skulle penge på noget, som ikke giver et godt output med det samme – men det er om ikke andet en nødvendighed. Eksempelvis når det kommer til rengøring, så går det ikke, at man undværer rengøring (både indvendigt og udvendigt), fordi man ikke lige synes, at det er pengene værd. Det kan i sidste ende medføre, at nogle medarbejdere ikke bryder sig om arbejdspladsen og som følge af det søger mod andre steder.

Share.

About Author